Politica de Returnare

Conditii de returnare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000.

Legislatia romana prevede: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 10 zile lucratoare de primirea produsului. (Ordonanta Guvernului nr. 130/2000)

Consumatorul trebuie sa notifice in scris comerciantul la adresa de e-mail: [email protected]

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ( la adresa [email protected]) ca renunta la cumpararea produsului fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 2 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand fie la optiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.). Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara nici un cost suplimentar din partea clientului, dupa ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris (la [email protected]) din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

Termenul de returnare stabilit de iQuality este de 30 de zile de la data facturii.

Dacă unul dintre produsele pe care le achiziționezi prezinta defecte de fabrica, noi il vom înlocui și cu livrare gratuită.

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personalsi sa poată fi adus la versiunea inițială de software

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Restituirea banilor înapoi se va face exclusiv prin virament bancar pentru comenzile platite ramburs in contul bancar specificat de cumparator și în termen de 1-3 zile lucratoare depinzând de bancă. Iar pentru comenzile care sunt platite online cu cardul prin intermediul procesatorului de plati “Stripe”, banii vor ajunge in contul dumneavoastra in 5-10 zile lucratoare.

Model e-mail/chat/mesaj pentru cerere de retur:

Nume:

Adresa:

Numarul comenzii:

Motiv:

IBAN:

Numele bancii:

Costul transportului va fi suportat de cumpărător integral.

Dupa inregistrarea cererii, in 24h vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.

Dupa ce predai coletul, te vom tine la curent prin e-mail cu privire la statusul returului tau. De asemenea, te anuntam de indata ce returul tau ajunge in depozit.

Daca aveți întrebări sau nelămuriri nu ezitați să ne contactați pe [email protected] sau la 0770 336 567