Terms and conditions

Compania care administreaza site-ul www.iqualitystore.ro este S.C. IQUALITY S.R.L., avand codul unic de inregistrare 43989799 si inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J3/771/2021 cu sediul social in Romania, Arges, Pitesti, Strada Independentei Nr.8, Bl.3, Sc.A, Ap.14.

Plasarea unei comenzi catre www.iqualitystore.ro IMPLICA acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile site-ului.

Termenii si conditiile de mai jos se refera la cumparaturile, comenzile efectuate in cadrul magazinului on-line. Pentru a avea toate informatiile legate de conditiile comezii si livrarii unui produs de pe www.iqualitystore.ro, va rugam sa cititi cu atentie cele de mai jos. In cazul în care aveti intrebari sau nelamuriri, va rugam sa ne contactati la unul dintre urmatoarele numere de telefon: 0770 33 65 67

Termenii si conditiile din prezenta contin regulile unei comenzi valabile, conditiile contractuale de baza al unui eventual contract intervenit intre Vanzator si Cumparator. Totodata, acesti termeni si conditii guverneaza raspunderea societatii care administreaza magazinul on-line, legata de functionarea paginii de web. Sunt valabile exclusiv acesti termeni si conditii, si orice alte clauze devin nule, cu exceptia cazului in care modificarea a fost anuntata imprealabil sau in cazul in care acesta s-a facut in scris.

Societatea care administreaza magazinul virtual www.iqualitystore.ro, in anumite cazuri are dreptul la modificarea termenilor si conditiilor, astfel va recomandam, ca inainte de fiecare cumparare, sa cititi Termenii si conditiile afisate pe site. Aceste modificari sunt valabile de la data aparitiei lor pe internet si nu pot fi aplicate la contractele incheiate anterior. Pentru fiecare comanda efectuata pe site, sunt valabile termenii si conditiile in vigoare la data efectuarii comenzii. In cazul unei comenzi valide, Dvs.acceptati fara exceptie toate termenele si conditiile citite aici. In cazul utilizarii paginii web, Dvs. acceptati, ca veti respecta Termenii si conditiile enumerate aici, la fel ca regulamentul de utilizare, prin completarea si trimiterea comenzii ce apare pe www.iqualitystore.ro.

Copyright


Site-ul si toate elementele acestuia (grafica Web, texte, programe etc.) sunt aparate de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul nostru a oricarui element cuprins in acest site se pedepseste conform legilor in vigoare.

Tot textul, grafica, interfețele utilizatorului, interfețele vizuale, fotografiile, mărcile comerciale, siglele, sunetele, muzica, opera de artă și codul computerului (colectiv, „Conținut”), inclusiv, dar fără a se limita la design, structură, selecție, coordonare, expresie ” aspectul „și aranjarea unui astfel de conținut, conținut pe site, este deținut, controlat sau licențiat de iQuality sau partenerii sai și este protejat de legile privind “îmbrăcămintea” comercială, drepturile de autor, brevetele și mărcile comerciale, precum și diverse alte drepturi de proprietate intelectuală și legile concurenței neloiale. Cu excepția cazului în care este prevăzut în mod expres în acești Termeni de utilizare, nicio parte a site-ului și niciun conținut nu poate fi copiat, reprodus, republicat, încărcat, postat, afișat public, codificat, tradus, transmis sau distribuit în niciun fel (inclusiv „oglindirea”) către orice alt computer, server, site Web sau alt suport pentru publicare sau distribuție sau pentru orice întreprindere comercială, fără acordul scris prealabil al iQuality. Puteți utiliza informații despre produsele și serviciile iQuality (cum ar fi fișe tehnice, articole din baza de cunoștințe și materiale similare) puse la dispoziție în mod intenționat de iQuality pentru descărcare de pe site, cu condiția ca (1) să nu eliminați niciun limbaj de notificare proprietar în toate copiile astfel de documente, (2) utilizează aceste informații numai în scop informativ personal, necomercial și nu copiază sau nu postează astfel de informații pe niciun computer din rețea sau nu le difuzează în orice suport media, (3) nu aduc modificări acestor informații și (4) să nu facă declarații sau garanții suplimentare referitoare la astfel de documente.

Marca iQuality este inregistrata la Oficiul De Stat Pentru Inventii si Marci (OSIM). Numar marca: 180991 . Clase Vienna: 270501; 260323.

Reduceri si promotii

1. Reducerile si promotiile nu se cumuleaza.
2. Orice reducere acordata in baza unui voucher de cumparaturi nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii.

Cum cumpar produse de pe site?

Nu este necesara logarea pe site, nici macar in cazul unei eventuale cumparari! Orice produs incarcat pe webshop poate fi comandat cu butonul ”Cumpara acum” de pe fisa de date al produslui. Prin apasarea butonului “Cumpara acum” produsul in cauza ajunge in cosul virtual de cumparaturi. Produsele din cosul virtual de cumparaturi pot fi vizualizate oricand, daca faceti click pe iconul cosului situat in dreapta sus a paginii de web. Aici aveti posibilitatea sa stergeti eventualele produse nedorite, respectiv aici puteti defini cantitatea de produse din care doriti sa cumparati mai multe bucati. Dupa setarea cantitatii, cu ajutorul butonului “enter” veti putea actualiza starea cosului de cumparaturi. Daca ati facut setarile necesare si toate produsele au intrat in cos, prin apasarea butonului “trimite comanda” puteti finaliza cumpararea sau apasati butonul “continua cumparturile” pentru a adauga alte produse in cos.

Dupa trimiterea comenzii in magazinul virtual, veti primi un e-mail automat la adresa de mail indicata de Dvs., care nu se considera oferta, acesta confirma numai inregistrarea comenzii reusite si trimiterea mai departe catre noi. In baza acestora, colegii nostri, in timpul orelor de program, vor lua legatura cu Dvs. prin intermediul posibilitatilor de contact indicate de Dvs.. Cumparatorul ia la cunostinta ca, dupa efectuarea comenzii de pe portal, si dupa confirmarea telefonica sau prin email de catre un angajat, intervine un contract de vanzare-cumparare, respectiv de livrare incheiat verbal pentru produsul comandat. In masura in care, momentan produsul respectiv nu se gaseste in stoc, vom indica prin telefon o data la care asteptam sosirea produsului in cauza. Va rugam sa confirmati acceptul acestei date printr-un raspuns trimis prin e-mail, iar in cazul in care data respectiva nu va este convenabila, va rugam sa ne semnalizati si acest lucru, si veti avea posibilitatea sa renuntati la produsul comandat.

Produsele de pe site-ul nostru

Produsele comercializate pe site sunt noi si neutilizate, insa, exista si categoria de produse folosite: “Resigilate”
Produsele resigilate sunt dezinfectate si testate inainte de a le expedia si se afla in stare perfecta de functionare.
Produsele resigilate sunt trecute in categoria “Resigilate”, drept dovada ca site-ul nostru isi respecta clientii si nu vinde produse folosite sub forma de produs nou.


Pretul produselor:

Toate preturile afisate pe site sunt in LEI si contin TVA 19%. Ofertele si produsele prezentate pe site-ul www.iqualitystore.ro sunt disponibile in limita stocului. Preturile produselor prezentate www.iqualitystore.ro pot fi modificate fara o comunicare prealabila.

Puteti cumpara produsele noastre online urmand pasii:

1. Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati “Cumpara acum”

2. Introdu adresa ta de e-mail. Această adresă va fi folosita pentru a trimite comanda.

3. Metoda de livrare: Selectati modul prin care doriti sa primiti comanda: Numerar la curier sau Online cu Cardul Bancar.

4. Confirmarea comenzii: Plasati comanda si primiti email-ul de confirmare.


Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra.
Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, prin butonul Doresc livrarea la alta adresa.

Modalitatea de plata

Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la unul dintre punctele Ship&Go Cargus. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea. Pentru plata in numerar, nu se percepe taxa de ramburs.

Plata online cu cardul se va face prin procesatorul de plati electronice EuPlatesc.Ro

Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

 

Cum platesti online? E simplu!

  • Ai cardul salvat in contul iQuality: selectezi cardul din metodele de plata disponibile si apesi butonul Finalizeaza comanda. Plata se efectueaza automat.
  • Ai un card pe care inca nu l-ai salvat in contul tau: selectezi metoda de plata Card de credit sau de debit, optiunea Card nou, apesi butonul Trimite comanda, completezi datele cardului tau in noua fereastra si apesi butonul Plateste.

Este posibil ca unele plati sa nu solicite autorizare, in functie de specificul tranzactiei.

Tranzactia urmeaza sa fie confirmata prin e-mail, pe adresa asociata contului tau. In cazul in care plata nu se autorizeaza, vei primi un mesaj de reincercare. Daca alegi sa salvezi cardul, la urmatoarea comanda il vei putea selecta fara a mai fi nevoie sa introduci toate datele.

Plata in rate



Modalitati de plata in rate: 

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

 Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

 Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi.

 Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.


Prin card de credit emis de BCR: 

Consulta detalii complete despre cardurile BRD Finance participante si  optiunile de plata, precum si  exemple reprezentative de rambursare, pe www.brdfinance.ro.

Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata “Online prin card bancar” si numarul de rate dorit. Platile online sunt procesate direct de catre banca emitenta, Banca Comerciala Romana prin intermediul platformei EuPlatesc. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.

Vrei si tu cardul BUN DE PLATA de la BCR? 

•             Aplica acum pe www.bundeplata.ro  sau

•             Trimite SMS la 1780, tarif normal, cu textul “Card” şi vei fi contactat de catre un operator bancar sau

•             Apeleaza gratuit, non-stop, din orice reţea naţională InfoBCR la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227)

Spor la cumparaturi!

 E usor sa faci cumparaturi cand ai CARDUL BUN DE PLATA de la BCR! Ai RATE fara dobândă si bani inapoi!

Plateste prin cardul tau de credit BCR pe website www.iqualitystore.ro  si beneficiezi de oferta standard de  2 rate fara dobanda! Mai mult, primesti anual  1% bani inapoi.  

Cine poate plati in rate? Sunt înscrişi automat şi gratuit toţi clienţii care deţin unul dintre cardurile de credit BCR înrolate în Program şi care, la momentul efectuării tranzacţiei la comercianţii parteneri ai BCR, solicită facilitatea „Rate fără dobândă”. Cardurile de credit BCR înrolate în Programul de Rate cu 0% dobândă sunt:

•             BUN DE PLATA Standard MasterCard sau Visa (inclusiv contactless)

•             BUN DE PLATA Gold MasterCard sau Visa

•             MasterCard GOLD EUR

•             BCR Wizz Air MasterCard

•             EPB Platinum sau World Signia MasterCard

Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata “Online prin card bancar” si numarul de rate dorit. Platile online sunt procesate direct de catre banca emitenta, Banca Comerciala Romana prin intermediul platformei EuPlatesc. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.

Vrei si tu cardul BUN DE PLATA de la BCR? 

•             Aplica acum pe www.bundeplata.ro  sau

•             Trimite SMS la 1780, tarif normal, cu textul “Card” şi vei fi contactat de catre un operator bancar sau

•             Apeleaza gratuit, non-stop, din orice reţea naţională InfoBCR la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227)

Spor la cumparaturi!

Prin card de credit emis de Banca Transilvania  (Programul Star BT)

 Plateste cu Star Card de la Banca Transilvania pe site-ul www.iqualitystore.ro si beneficiezi de:

  pana la 2 RATE fara dobanda pentru orice plata, daca alegi plata in rate

  0.3% din valoarea cumparaturii in Puncte Star, daca alegi plata integrala                  

  perioada de gratie de pana la 56 de zile – valabila pentru toate tranzactiile ( plati la comercianti –integral sau in rate, ridicari de numerar, plati de utilitati etc )

Sunt incluse in programul Star Card  cardurile de cumparaturi:  Star Forte, MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Star Gold, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary, Star Platinum, Visa Platinum, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, Visa Flying Blue Classic si Visa Flying Blue Premium.

 Nu ai inca? Aplica acum pentru un card de cumparaturi Star:

–  in orice unitate Banca Transilvania

–  Online pe www.starbt.ro

– Telefonic la Call Center BT: 0264 594 337 – pentru retele mobile sau din strainatate; 0800 80 CARD (2273) – din reteaua Romtelecom

Prin card de credit emis de BRD Finance :


Consulta detalii complete despre cardurile BRD Finance participante si  optiunile de plata, precum si  exemple reprezentative de rambursare, pe www.brdfinance.ro.

Uita de timpul petrecut in trafic si de aglomeratia din magazine ! Prin cardurile BRD Finance planurile prind viata direct din confortul casei tale, cu doar un click :

–        alegi produsele dorite

–        alegi optiunea de plata  potrivita  nevoilor tale si platesti rapid si in deplina siguranta : 

a)     plata cu perioada de gratie de pana la 47 de zile :  0% dobanda pe parcursul perioadei de gratie,  0% comision pentru tranzactia efectuata.

b)     plata in rate cu 0% dobanda, alegand  durata  de rambursare potrivita bugetului tau si beneficiind de 0% comision pentru tranzactia efectuata.

  Consulta detalii complete despre cardurile BRD Finance participante si  optiunile de plata, precum si  exemple reprezentative de rambursare, pe www.brdfinance.ro.

Prin card de credit emis de Alpha Bank:

“Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau  de cumparaturi de la Alpha Bank (VISA CREDIT, VISA GOLD, COSMOTE MASTERCARD,  MASTERCARD CREDIT)

Noul serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de cumparaturi in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de cumparaturi de la comerciantii afiliati acestui serviciu.

Confort – pentru optiunea de plata in rate nu este nevoie sa aplici, sa programezi in avans sau sa faci rost de documente suplimentare. Trebuie doar sa soliciti plata bunurilor cu cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank in numarul de rate dorit si permis de comerciantii parteneri.

Convenabil – bunuri achizitionate prin optiunea de plata in rate cu cardul fara dobanda. Pentru bunurile astfel achizitionate, pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta, egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobanda 0%.

Flexibilitate – poti folosi plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tau de card.

Libertate – esti liber sa folosesti plata in rate in orice magazin partener; ai libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine din maximul permis; Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit, iar prin serviciul de debitare directa poti alege ca suma totala datorata sau suma minima de plata, sa fie rambursata automat din contul tau curent deschis la banca, in aceeasi valuta cu cea a cardului.”

Livrarea

In cazul produselor aflate in stoc vom efectua livrarea in maxim 24h-48h de la lansarea comenzii. In cazul in care produsul ales de client nu este disponibil in stoc, termenul de livrare va fi comunicat telefonic de catre un reprezentant al firmei noastre. Livrarea produselor comandate se va asigura prin SameDay Curier sau Cargus, pana in fata imobilului specificat de client.
Produsele NU sunt livrate in interiorul imobilului in care locuiti.
Pentru aceste servicii se va achita o taxa de transport ce va fi calculata in functie de locatia la care doriti livrarea MĂRFII.

Garantia produselor

Produsele cumparate prin intermediul site-ului www.iqualitystore.ro beneficieaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte. Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie electronica al producatorului. Produsele comercializate pe site au o garantie de 24 luni de la data facturata.

Mai mult! Ne pasa de tine! Daca ai un produs care soseste defect sau prezinta o defectiune, nu trebuie sa astepti un timp indelungat pentru service. Procedura este simpla si rapida!

Beneficiezi de schimbul produsului cu livrare gratuita in 24h-48h. Tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi si sa ne spui despre incidentul tau si sa astepti curierul 24h-48h sa ajunga la tine cu noul produs, tot atunci ii vei preda si produsul defect.

Costul de transport este 0.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, screen burn-in, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat, metode de securitate suplimentara, conturi profil cloud (Google, Mi, Apple iCloud ) etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta apa sarata in interior.

Comenzile speciale

Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care poate fi livrata pe baza unei comenzi ferme si a unei plati in avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala. Aceasta clauza se aplica conform O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art2, lit.e. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris la [email protected] din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii sale.

Conditii de returnare

Conditii de returnare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000.

Legislatia romana prevede: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 10 zile lucratoare de primirea produsului. (Ordonanta Guvernului nr. 130/2000)

Consumatorul trebuie sa notifice in scris comerciantul la adresa de e-mail: [email protected]

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ( la adresa [email protected]) ca renunta la cumpararea produsului fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 2 de zile de la retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand fie la optiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.). Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara nici un cost suplimentar din partea clientului, dupa ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris (la [email protected]) din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

Perioada de returnare stabilita de iQuality este de 30 de zile de la data facturata.

Dacă unul dintre produsele pe care le achiziționezi prezinta defecte de fabrica, noi il vom înlocui și cu livrare gratuită.

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personalsi sa poată fi adus la versiunea inițială de software

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Restituirea banilor înapoi se va face exclusiv prin virament bancar pentru comenzile platite ramburs in contul bancar specificat de cumparator și în termen de 1-3 zile lucratoare depinzând de bancă. Iar pentru comenzile care sunt platite online cu cardul prin intermediul procesatorului de plati “Stripe”, banii vor ajunge in contul dumneavoastra in 5-10 zile lucratoare.

Model e-mail/chat/mesaj pentru cerere de retur:

Nume:

Adresa:

Numarul comenzii:

Motiv:

IBAN:

Numele bancii:

Costul transportului pentru returnare este de 19.99 RON si va fi suportat de cumpărător integral.

Dupa inregistrarea cererii, in 24h vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.

Dupa ce predai coletul, te vom tine la curent prin e-mail cu privire la statusul returului tau. De asemenea, te anuntam de indata ce returul tau ajunge in depozit.

Daca aveți întrebări sau nelămuriri nu ezitați să ne contactați pe [email protected] sau la 0770 336 567

Obligatii

Informatiile si detaliie tehnice prezentate pe site-ul nostru sunt pur informative. Pozele produselor noastre sunt doar ilustrative, pentru erori gramaticale sau de imagine survenite nu ne asumam responsabilitatea. Pentru a oferi informatii actualizate iqualitystore.ro va realiza periodic modificari in continutul site-ului, schimbarile referindu-se la informatii despre produse, descrieri, poze, preturi etc. Preturile de pe site se pot modifica in functie de comanda si conditiile de aprovizionare. iqualitystore.ro nu este raspunzator pentru prejudiciile generate de conexiunea de internet, in utilizarea, copierea sau afisarea continutului site-ului declinandu-si de asemenea raspunderea, pentru orice dezavantaje care pot surveni din cauza unor erori de software sau alte defectiuni tehnice aparute la server.

Politica de confidentialitate

iQuality se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia. Compania va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii utilizatorilor privind situatia contului de pe iqualitystore.ro privind evolutia, sistarea comenzilor, precum si in evaluarea produselor si serviciilor oferite.

Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental iQuality, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Cine suntem și cum ne puteți contacta

Compania care administreaza site-ul www.iqualitystore.ro este S.C. IQUALITY S.R.L., avand codul unic de inregistrare 43989799 si inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J3/771/2021. (în continuare “iQuality” sau “noi“). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.

Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă încurajăm să contactați Responsabilul iQuality cu protecția datelor la adresa de e-mail [email protected] sau prin poștă sau curier la adresa Arges, Pitesti, Strada Independentei Nr.8, Bl.3, Sc.A, Ap.14. – cu mentiuneaîn atenția Responsabilului iQuality cu protecția datelor.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm

În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:

Când vă creați un cont iQuality, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele;

Când plasați o comandă, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon, datele cardului bancar etc.

Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs în timpul vizitării site-ului nostru web sau a folosirii aplicației smartphone, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.

Pe site-ul nostru web și în aplicația smartphone putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.

Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:

  1. Pentru prestarea serviciilor iQuality în beneficiul dvs.

Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

a) Crearea și administrarea contului în cadrul platformei iQuality;

b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;

c) Solutionarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;

d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;

e) Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;

f) Acordarea de finanțare prin eCredit, în colaborare cu partenerii noștri Alpha BANK’s, EuPlatesc.Ro si NETOPIA Payments;

Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între iQuality și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.

2. Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre

Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de Cumpărăror, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață.

Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.

3. Pentru marketing

Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web și în aplicația smartphone. Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / adăugate în wishlist / achiziționate) pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o măsură semnificativă.

În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin:

– Modificarea setărilor din contul de client în secțiunea “Abonările mele”;

– Accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi; sau prin

– Contactarea iQuality folosind detaliile de contact descrise mai sus.

În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.

4. Pentru apărarea intereselor noastre legitime

Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:

– Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei iQuality față de atacuri cibernetice:

– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;

– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.

De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.

Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal

Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont în platforma iQuality. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal

După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:

– societăților din cadrul aceluiași grup de societăți ca iQuality;

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plată/bancare;

– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

– furnizorilor de servicii de cercetare de piață;

– societăților de asigurare;

– furnizorilor de servicii IT;

– altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor si serviciilor noastre.

În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.

Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal

În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.

Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date ale dvs. cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.

Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.

Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dvs., perecum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri.

Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.

Pentru efectuarea plăţilor folosim serviciile procesatorului de plăţi Stripe. Orice informaţii privitoare la plăţi sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL 1.2.

În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Ce drepturi aveți

Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:

Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferenta contului iQuality. In caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.

Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.

Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum doua luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.

Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.

Drepturi vizate Descriere
Accesul

Puteți să ne cereți:

  • să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;
  • să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;
  • să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs., în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această informare.

Rectificarea

Ne puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete.

Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.


Ștergerea datelor

Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau
  • v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau
  • dați curs unui drept legal de a vă opune; sau
  • acestea au fost prelucrate ilegal; sau
  • ne revine o obligație legală în acest sens.

Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:

  • pentru respectarea unei obligații legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare

Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va descarcati din contul iQuality si sa va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate de la iQuality, indiferent daca facturarea s-a efectuat catre dvs sau catre o alta persoana fizica sau juridica (cum ar fi: facturile, certificatele de garantie). In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste documente iar iQuality va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor, respectiv a contului iQuality, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.


Restricționarea prelucrării datelor

Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

  • acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau
  • prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau
  • v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.

Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care:

  • avem consimțământul dvs.; sau
  • pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau
  • pentru a proteja drepturile iQuality sau ale altei persoane fizice sau juridice.

Portabilitatea datelor

Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:

  • prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; și
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

Opoziția

Vă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes.

De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs. în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.


Luarea de decizii automate

Puteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă:

  • produce efecte juridice cu privire la dvs.; sau
  • vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.

Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor:

  • ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;
  • este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs.; sau
  • se bazează pe consimțământul dvs. explicit.

Plângeri

Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail: [email protected]

Fără a vă afecta dreptul dvs. de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.


  • Reamintim faptul ca puteti contacta in orice moment Responsabilul iQuality cu protecția datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:

– prin e-mail la adresa: [email protected]

– prin poștă sau curier la adresa: Arges, Pitesti, Str. Independentei Nr.8, Bl.3, Sc.A, Ap.14. – cu mentiunea în atenția Responsabilului iQuality cu protecția datelor.

Limitare de responsabilitate
Ca urmare a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:
  • intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului sau din alte motive.
  • deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.
  • informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat pe site.
  • posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.
  • neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
  • continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.
Ne rezervam dreptul de a refuza o comanda in orice moment al procedurii de comanda din mai multe motive, printre care:
  • produsul comandat nu este pe stoc
  • identificarea unei erori in informatiile despre produs, inclusiv pretul sau o oferta promotionala.
Daca intervin probleme la o comanda va vom contacta prin email sau telefonic.
Dispozitii finale
Ne rezervam dreptul de a face orice modificari ale acestor termeni si conditii, precum si orice modificari asupra site-ului, fara a fi necesara vreo notificare prealabila a utilizatorilor.